admin77 33 hafta 1490 Gr doğdu 27 gün kilo alması için beklediler 1800 le çıkardık kuvezden sadece kilo için beklettiler küvezde enjektörle veriyorlardı hastanede öğrettiler çıkınca bende o şekilde evde verdim ama sütüm çok gitmedi emmediği için benim artmadi sağma yöntemiyle bebekte emmeye hevesli değildi bir de çok kuvveti yoktu tutturamadim bir türlü çok ağlayınca mecbur mamaya döndük sonra hepten almadı ama şunu söyleyeyim prematüre bebeklerde duzeltilmis yas mevzusu var onu ben gözlemledim gerçekten bebeklerde emme refleksi 38 de gelisiyormus Allahu alem o zamana kadar tam bilemedi emmeyi sonra da benim sütüm götürmedi azaldı bir de ilk başta kalori kaybeder diye emzirmeye zorlama dedi hemsireler 5 dk emiyordu hemen enjektörle veriyordum yani çok saçma oldu herşey bilmiyorum nasip değildi demek ki ama siz memeden vazgecirmeyin emmese de meme de dursun mutlaka onu unutmasin