Mkenger3 Aydayız ve doktor 1 öğün tarhana çorbası vermemi söyledi ama istemiyor onu sevmedi hiç nasıl tarifleriniz var tatlandırmak için ne yapabilirim
Esrakdr Mkenger3 valla benim oğlanda sevmedi ama ben karışık sebze çorbası yapıyorum onun içine atıyorum tarhanayi böyle böyle biraz daha sevmeye çok şükür
gurturk Mkenger3 içine eğer denediyseniz ve sevdiyse tavuk suyu et suyu veya sevdiği bir sebzeyle karıştırıp günden güne sevdiği sebzeyi azaltabilirsinşz
aysegul9323 Mkenger3 tarhana olması şart değil ki sebze çorbası yapın, alerjik değilse yoğurt çorbası yapın. Ya da tarhanaya yoğurt falan katın illa o olsun isterseniz.
Yuzuklerin_efendisi0 Mkenger3 1 su bardağı su ile 1 yemek kaşığı tarhanayı pişiriyorum. Pişer pişmez 1 çay kaşığı tereyağı atıyorum. Soğmaya yakın 1 tatlı kaşığı da yoğurt koyuyorum. Çok severek yiyor.
[silindi] Mkenger3 benim kizda asla sevmedi tarhanayi gerci tadim yaptigimiz cogu seyi sevmedi agzini kitliyor ama ben sey deniycem tarhanali yumurta erimis tereyagina azcik tarhana ustunede cirpilmis yumurta sarisi oyle pisircem insallah sever ☹️
[silindi] motherisbackk ayy hic boyle hayal etmemistim varya dunya kadar sey aldim o ek gida urunleri vs hicbirini yemiyo cope dokuyom☹️
Yuzuklerin_efendisi0 Mkenger3 inşallah yer çünkü aşırı faydalı, birde mümkünse ev yapımı kullan, ben geçen marketten aldım yemedi zar zor buldum ev yapımı. En kötü ihtimal yoğurt çorbası var bebekler sever 🌸🌸🌸
Mkenger3 Yuzuklerin_efendisi0 Yuzuklerin_efendisi0 aynen çok faydalı bende organik gurmem sayfasındakini aldım ama güzel bence
[silindi] motherisbackk doktora sorucam artik bazen bi kac gunn ara verip sonra tekrar tadima geciliyomus oyle bi arami versemm diye yada bazi bebeklerin damak tadi damak zevki oluyomus oyuzden bebek seylerini kabul etmiyomus onun icin biraz bizlerin yedi sekilde ama tuzsuz bicimde deniycem bakalim insallah yer yavrularimiz😑
motherisbackk [silindi] denedim ara verdim falan yine yok yani öğürüyor hep bende bugün sorucam doktora yoksa ek gıda işine geçemeyeceğiz😂😂
[silindi] motherisbackk ogurmeyi normal karsiyo doktorlar ogure ogure ogrencekler diyolar ama benimki agzini kitliyo actiramiyorum agzina bi soksamda ogurse keske 😂😂 bizim kontrole var daha sen bi sor bakalim ne diycek doktor banada yaz magdurum valla😂
motherisbackk [silindi] sordum bugün zaten doymasını beklemiyoruz azıcık bir şey yese bile yeter bize şu evre için dedi bende ağzını kitliyor dedim çok normal dedi anne sütü ya da mama her ne alıyosa ona alışkın dedi çok normal dedi. Bazı bebeklerin damak zevkleri var dedi azıcık tattırın sadece dedi 😂
Bebeginibekkleyenn Mkenger3 sevmedi 3 gün sonra tekrar deneyin sonra tekrar… Kızım da sebze yemezdi şuan 7+10 dayz ve yemeye başladı çok şükür