gamzetezlik Merhabalar bebeğinin burnu 5 gündür tıkalı sprey kullanıyorum fakat hala geçmedi başka önerisi olan var mı acaba
tomvejerry gamzetezlik Serum fizyolojikle şırıngayla temizle canım yoksa açılmıyor gerçekten ben çok korkuyordum yapmaya ama baktım oğlumun sağlığı söz konusu yaptım çok şükür gün geçtikçe açıldı
kralicee1903 gamzetezlik serum fizyolojik alın sırt üstü yatırıp iki burnuna da sırayla sıkıp sırtına vurun sonra aspiratör ile çekin doktorumuz öyle demişti çok işe yarıyor
Oynakbalina Serum fizyolojik kullanıp bueun aspratoruyle çekin hepsi çıkıyor spreyler bi ise yaramıyor
gamzetezlik tomvejerry teşekkür ederim aspiratör kullanıyorum ona bile zor dayanıyor korkuyorum ama dediğinizi deneyeceğim
dayes gamzetezlik rica ederim geçmiş olsun, serum gibi satılanlar var bir de tek tek küçük tüpler var. Ben küçük tüplerden aldım burnuna sıkıyorum hapşırıyor ne varsa akıyor Allahın izniyle
tomvejerry gamzetezlik şırınga aspiratörden daha kolay iki saniyede sıkıp kurtuluyosun hem daha temiz oluyo geçmiş olsun 🙏