tomvejerry Kızlar oğlum 6 ay 10 günlük iki hafta önce ek gıdaya başladık tadım şeklinde ilerliyoruz ama son üç dört gündür oğlum geceleri hep ağlamaklı gaz çıkarmaya çalışıyor hafif çıkarsa tekrar uyuyor falan ek gıdayla ilgili olurmu
Merve_Kumsal90 tomvejerry bünyesi ilk defa ek gıdayla tanışıyor. Sindirimde zorlanıyordur annesi. Bu süreçte kabız da olabilir hazırlıklı olmalısın. Her yemekten sonra Bi çay kaşığı zeytinyağı vermeni öneririm
Esrakdr tomvejerry canım benim oğlanda öyleydi delirecektim nerdeyse gecem gündüzüm karıştırdı. Meğer çocuğun laktoz alerjisi varmış şimdi dr bı damla verdi onu kullanıyoruz. Çok şükür biraz daha rahatladık. Süt ve süt ürünlerine oluyomus . Damlanın adı laktazm diye bı damla
Sinem61 tomvejerry benim kızımda da olmuştu. Bir iki lokma yemesine ragmen çok zorlanmıştı . İki hafta kadar sürmüştü yanlis hatırlamıyorsam
tomvejerry Meriskus onu denedim zeytinyağı damlattigimi yemiyor bunu farkettim kokusunu mu hissediyor acaba
tomvejerry Esrakdr alerji olmuş olsa yoğurt verdiğimde vücudunda ya da herhangi bir belirtisi olmaz mıydı acaba