Adenarslan Bebeğim 6.hastalık geçiriyor daha önce başına gelen var mı neler yaptınız nasıl atlattınız
Mugerrr Adenarslan ateşini kontrol altında tutmaya çalıştık 4. Gün kendiliğinden ateş düştü. Vücudunda kırmızı lekeler çıktı. O da birkaç güne geçti.
melike100412 Adenarslan bebeğinizin kilosuna göre ateş düşürücü verin bilgi almışsınızdır zaten 6 gün ara ara hem kızarıklık hem ateş oluyor benim hayatta en korktuğum şey ateş… iki ateş düşürücü kullanın dönüşümlü kullanın giydiği kıyafetleri yüksek dercede yıkayıp ütüleyin geçmiş olsun şimdiden
777 Bizde yaşadık maalesef ateş son gece çok zorladı bizi bol sıvı tüketmesini sağlayın. 3 gün ateş dördüncü gün döküntü oluyor. Birde bizde kusma olmuştu 1 defa olursa endişe etmeyin çok geçmiş olsun. Ateşini mutlaka kontrol altında tutmaya çalışın
Adenarslan 777 ya bizimde bugün 4.günümüz calpol veriyorum ama 6-7 saat sonra tekrardan ateş yükselmeye devam ediyor bitenede kadar calpol mü vericez 😩
melike100412 Adenarslan evet 3 saatte bir verin bakın bu ateş sinsidir birden 39 40 olur Allah göstermesin havale geçirmesin dikkat edin
Adenarslan 777 peki ateşi nasıl kontrol altına aldınız ben sürekli duş aldırıyorum içeri sıcaklıgını düşürüyorum ama bir yandan da cok tedirgin oluyorum ateşten ☹️
777 Kusura bakmayın hemen yazamıyorum kızım hiç durmuyor soğuk kompres yapıyorduk düşmezse calpol veriyorduk maalesef
Adenarslan Çok şükür ateşi düştü döküntü geçirdi bir yandan da diş huzursuzluğumuz vardı zor bir süreç Allah kimseye yaşatmasın 😔
Nursemoms Adenarslan benim kızımda 4 gün yüksek ateşlendi sonra ateşi düştü sırtında belli belirsiz baştan aşağı isilik tarzında döküntü oldu ama sadece sırtında,doktora gittik aman sormayı unuttum sırttan vücuda yayılacak mı diye sizin yayıldı mı acaba ?
Adenarslan Nursemoms evet sonra boyun bölgesi ve kollarında da oldu döküntü sonrasında hızlı bir sekilde geçti cok sükür