Sütümün çok azaldığını hissediyorum .kızım emerken gluk gluk diye çıkan ses çok çıkmaz oldu ilk 3 dk 5 dk çıkıyor çıkmıyor sonra.ama ac olsa mizirayip durmaz mıydı bilemedim .ve kendimi çok üzgün hissediyom şuan . Her emdiginde ocses çıkması gerekiyor mu.emrrlen uyuyor acaba boşuna emiyor ondan mi uykusu geliyor