Nurtkn4242 Selam kızlar ben rahatsızlığımdan dolayı kızımı 1 yaşında emzirmeyı bıraktım 7 ay geçti ama sütüm kesilmedi hala sütüm akıyor bunu yaşayan var mı neden kesilmedi acaba hani sağma vs de yapmıyorum artmasın diye ama kesilmiyor