tahayavuz Oğlumda 2,5 yaşında ve bizimde bugün 3. günümüz bitti ilk iki güne göre kaçırma olayınız azaldı ama çişi geldiğindede hala söylemiyor ben ara ara çiş gelmiş mi hadi bakalım annecim diyip götürüyorum çoğunlukla yapmıyo ve sonrasında kaçırıyo 🙈 3. ü günde acaba daha zamanı mı var diye umutsuzlanmaya başladım ama diğer yandan pes etme böyle böyle öğrencek diye kendimi motive ediyorum inşallah öğrenicez 😬
Bide uykularında ne yapıyosunuz bez takıyomusunuz yoksa tamamen mi bıraktınız