Selamlar canım anneler,
1 aylık bebeğime Sma Optipro ile başladık daha sonra doktorumuzun tavsiyesi ile Hipp Combiotic e geçtik.
Hipp daha iyi bir sindirime sahip sanki ama net bir fark göremedim.
Sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz ve nedenlerini yazar mısınız🙏🏻🩵