Zumramomsss 6aylık bebeğim bir hftadır burnu akıyo dünden beride öksürük var öksürükten dolayı uyuyamıyoda lütfen öneride bulunun napabilirim ne iyi gelir
gokceokur Zumramomsss Akgün sakızı diyorlardı galiba netten bir bakın onu tavada kızdırıp üzerine yünlü bişe koyuyorlar sonra göğsüne koyuyorlar baya kullanan anne var.
Merve_Kumsal90 Zumramomsss doktora da gitsen ciğerlere inmediyse bişey yapmıyor bebeğe. Serum fizyolojik sık. Burun aspiratörüyle sürekli çek diyor. Bi de yattığı odayı nemlendirin nem makinası alabilirsiniz. Ya da tencerede su kaynatın. Ve bol bol emzirin. Yatağına bi kaç damla okaliptüs yağı damlatabilirsiniz. Bi de ayaklarına ve göğsüne bebek viksi sürebilirsiniz
Ipekk123 6 aylıkken aynı bebeğimde hasta olmuştu çok tıkanıklığı vardı ventolin şurup verdi doktor o baya rahatlattı bide ıhlamur içir demişti çay kaşığıyla veriyordum bidr sık sık burnunu temizledim inşalah hemen atlatır bebeğiniz 😔
Zumramomsss Ipekk123 peki ne kadar sürede iyileşti uykusu etkilendim kızımı uyutamıyorum öksürdükce uyanıyor
annedemir Zumramomsss bir haftadır bu kadar hastayken neden götürmediniz ki🤔 belki imkanınız olmadı o ayrı konu da.
Ipekk123 Zumramomsss 2 hafta sürmüştü yatağını eğimli yapınca ve yastık koyunca kafasının altına daha rahat uyuyordu geniz akıntısı da vardı çünkü öle deneyin bide isterseniz
Zumramomsss annedemir götürdrğm sadece gripti bişey yapamam ciğere inmmeiş dedi öksürük yoktu o zaman dünden beri öksürük var o yüzden
Zumramomsss Ipekk123 teşekkürler umarım hemen atlatırız bizde aynı geniz akıntısı hırıldama var uyku sorun oluyor bu durumda uyanıkken sıkıntı yok ama uyuyamıyo ve uyuyamayınca kendide sinirli ve mutsuz oluyo
Merve4848 Zumramomsss Benim kızımda hasta biz götürdük içimiz rahatlasın diye bol bol burnunu temizle dedi temizledim sürekli öksürük azaldı bide nazal nem kullandık burun temizliği sonrasında geniz akıntısından öksürüyor
hhacerozer Zumramomsss bi tatlı kaşığı tereyağını eritip son anda içine bi tatlı kaşığı pekmez atın toz zencefil limon sıkın 5-6 damla ve bunu üç çay kaşığı falan içirin uyumadan yarım saat önce iki üç güne geçtiğini göreceksiniz ben hep bu şekilde geçirdim bi zararı da olmadı
Zumramomsss hhacerozer teşekkürler o tarifi verdim gece ama zencefil falan koymadım sadece tereyağı ve pekmezle
theblackvirgo Zumramomsss Ynisi oldu 4 aylıkken götürdük coger enfeksiyonu dendi ilaçla allaha şükür biseyi kalmadı tekrarlayabilir dikkat edin ve bence Bi doktora görünün Allah korusun