-Htc- Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık ve artık saçımı boyatmak istiyorum yani boya dediğim de dibe yakın ombre yaptirmak istiyorum ama emziriyorum yaptıran var mı aranızda bı problem oluşuyor mu
-Htc- kuka06 normal boyayla boyadiniz dimi hani şu doğal falan olanlardan değil çünkü onlara param yetişmez 😆
arya23 Benim doktorum hamileliğin 3-4 ayından sonra boya yapmama izin vermişti, evde olduğum için elimden geldiğince zamanı uzatıyorum ama yapıyorum
-Htc- arya23 ya artık kendimi biraz güzel görmek istiyorum bende o yüzden bı yeltendim şimdi boyama konusuna 😂