Başından geçen varsa bildiğiniz bi yöntem varsa paylaşırsanız sevinirim oğlum 15 aylık ve nerden bulaştığı hakkında en ufak bi bilgimiz yok ama uyuz bulaşmış ben direk temas halinde olduğum için gün içerisinde bana da bulaştı öyle bi illet ki geçmiyo ben emzirdiğim için oğlum da küçük olduğu için hap yada ağır kremler kullanamıyoruz maalesef doktor xabion diye bi şampuan ve losyon verdi ama tam bitiyo derken tekrar başlıyor beyaz sirke ve kükürtlü sabun kullanıyorum ama başka bi bilgisi olan varsa yazarsanız sevinirim