Birberenannesi Kızlar istemede eşimin getirdiği gülleri saklıyorum. Ne yapsam acaba diye düşünüyordum aşağıya eklediğim çerçeveyi gördüm acaba alsam güzel durur mu veya nereye koyabilirim diye düşünüyorum. Sizin böyle çerçeveniz var mı varsa nereye koydunuz güzel duruyor mu kızlar 🌹
1meftun Birberenannesi benim var ilk konsulumun masamın ustunde duruyordu şimdi ordan aldım koridorda bir anı köşemiz var düğün resimlerimiz falan oda orda duruyor
beybiliko Birberenannesi bende de var derinlikli çerçeve, ama benimkinde resim konulan kısmı yok, içi tamamen eşimin aldığı kurutulmuş çiçeklerle dolu, ben şık buluyorum, salonda konsol var onun üzerinde duruyor, duvara da asabilirsiniz
leylmom Birberenannesi bende böyle tablo yaptircaktm. Bir türlü karar veremedim. Sonra şeyaptm. Çikolata tepsisi almislardı cam kapaklı dikdörtgen bisey çok şık görünüyo . Tek tek güllerin başını kestim tepsiyi çok güzel kurumuş güllerle doldurdum bütün çiçeği tepsiye sığdırdm kapağını da kapattım çok güzel oldu. Şimdi masa üzerinde kullanıyorum çok hoş duruyo. Tepsi de güller de o güne ait bir anı 🥰
Birberenannesi leylmom evet güzel oluyor onlar görmüştüm bi arkadaşımda ama benim öyle tepsim yok öyle tepsi mi alsam acaba
leylmom Birberenannesi sen bilirsin canım kullanışlı oluyor yemek masasının üzerinde felan . Fikir olsun 😊
Birberenannesi beybiliko aa komple gül koysak daha mı şık durur acaba ya resim yeri de çok küçük gibi duruyor çünkü.