Herkese merhaba,Size birşey danışmak istiyorum.Benim kızım 3 yaşında.22 aylıkken tuvalet eğitimini tamamlamıştık 6 ay boyunca hiç sıkıntı yaşamadık ve hiç altına kaçırmadı bir kez bile.Ama son 5-6 aydır sürekli altına kaçırıyor denemediğim yol kalmadı nerdeyse .Ve son bir haftadır kakasını da altına yapiyir.Boyle bir şey yaşayan olduysa tecrübe ve fikirlerinize açığım.