Benim bebegimde vardı. 4.Aya dek sürdü bu durum azalıp tekrar çıkıyordu pişik oluyordu vs. Sonra kan testi verdik ve bebeğimin süt ve yumurta alerjisi çıktı. Ben yediğim için de sütümden geciyormus. Diyet yapmıştım süt ürünleri paketli gidalar tuketmemistim içinde eser miktarda olan bile tuketmedim cocugumun yüzü rahatlamisti.. Belirtileri mutlaka kontrol edin. Sivilce, pişik, bezde kan, döküntü vs. İle belli ediyor ama birden değil, az az ola ola.
İnşallah değildir ❤