gamzeyrliky kolonyalimendil tarçınlı ve pudra şekeri minik kurabiye, yaprak sarması klasikk😂😂 ,Rus salatası ,tuzlu kurabiye , börek hazır yufkadan , pogaca felnn filn💃💃
Papatya-kzm kolonyalimendil pastasız olmaz. Eşimin doğum günü için hazırladığım menü.dereotlu ve çörekotlu kurabiye. Un kurabiyesi yeşil mercimekli salata lahana sarması.samsa böreği.marketten aldığım hamburger ekmeğinden sandviç tarzı bişey yaptım tavuklu ve nohutlu pilav
kolonyalimendil Papatya-kzm pasta cepte zaten onun dışında neler olabilir 😂 ama işte öyle salatalar tavuklar filan yemek gibi gün menüsü gibi oluyor 🥲 akşam yemeğinden sonra olacak kutlama vallahi kimseyi yemekli ağırlayamam 20 kişi olacak çocuklarla neredeyse 😂
Papatya-kzm kolonyalimendil o zaman kolay işiniz hazır kurabiye hazır börek at fırına pişir makarna salatası kolay onu yapabilirsiniz pasta tamam bence benim eşimin doğum gününe 40 kişi geldi ve bu sadece eşimin akrabası benim ailem bana baya uzaktalar benim ailemde gelseydi salon tutardım heralde 😅😅
kolonyalimendil gamzeyrliky o olmazzz 😂 kurtlu bebemle tövbe saramam😂 uyuduğunda ise anca ortam hazırlayacağım 🥲