gizarem Diş çıkarma döneminde ortamıza aldım durmuyor diye ama sonradan beşiğinde yatık ca ağlama ve sık uyanma yaşadık ortamızda kesintisiz uyuyor bu durumu nasıl çözebilirim
Feyzosumunannesi gizarem 17 aylık bizde aynı durumdayız. Onu yatağına koyunca ben de rahat edemiyorum niye bilmiyorum ama çok alıştık zor olacak ayirmak
pamugunannesiii gizarem doğduğundan beri aramızda yatıyo.Başta aşırı pimpirik biri olduğum için burun buruna yatıyoduk sürekli uyanıp bakıyodum.şimdi o pimpirik hallerin kalmadı herkes çok kötü yapıyorsun beşiğinde yatır diyo 2 3 defa yatırdım ama yok onsuz yatınca rahat edemiyorum çok özlüyorum yine aldım yanıma kimseyede söylemiyorum eşimde böyle rahat bende.çocuk alışır çok zor diyolar ama ben alıştım.pişman değilim çok huzurluyum ♥️
Dfncgdm2022 gizarem dogdugundan berı yanıma alıp yatırmadım en buyuk sebebı ılk doğduğunda kucuk ezerız farketmyız dıye sımdıde bıyudu 11 aylık oldu yatakta donuyor kalkıyor ayakta dıkılıyor bır ıkı sefer aldım yanıma ama sonra hep yatagında yatırdım. Dogru olanda bu anneyla babanın arasında yatması bana gore dogru deıl hasta olur huzursuz olur yada ne bıleyım bır seyden korkar tamam bır gece oyle alır yatırırm ama yınede yatagına koyarım yatagı benım yatagomın hemen yanında elımı atsam elını tutuyorm . Cunku ılerıde ayırmak ıstesem zorlanacagım sureklı bızımle yatmak ısteyecek bende bu yuzden hep besıgınde yatıryrm ohh mısıl mısıl uyuyor guzel kızım . Yanıma almayınca kendını guvensız hıssetmıyor bız onunla zaten gun ıcerısınde sureklı bırbırmıze sarılıyor sevdıgımı her gun soluyorum benı anlıyor kızım mutlu ben mutlu❤️
Nisaaabbk 9 aylık bebeğim bende bı ara yanımda yatirmistik sonra bana iyice alıştı geceleri.gunduzleri işte oluylrum ve çok özlüyorum artık ben yanımda yatsın istiyorum .düşme tehlikesi yok önlem aldım kimildasa uyanıyorum ..o mutlu ben .mutlu:) bosverin uyusunlar varsinlar ilerde gel yat uyu desek bile uyumayacaklar
gizarem @Feyzosumunannesi benim çoçuk tabir-i caizse deli yatıyor 😀 başı kıçı uykuda hiç durmuyor babası ben yatağın en ucunda zor bela durarak uyuyor uz bu daha zor oluyor bizim için
Feyzosumunannesi gizarem Bizde aynıyız ayağını esiminn suratina atıyor eşim korkarak uyanıyorum diyordu 🤣 artık bizden rahatsız oluyor dönerken bize değince uyanıp sinirleniyor ağlıyor 🤣
gizarem @Nisaaabbk evet yıllar sonra öyle ama hem bizim yatakta güvenlik yok iki yanı da açık ve çok dönerek hareketli yatıyor bedeni kücük ama dönme alanları geniş bu sefer eşimle yatağın ucunda zor bela tutunarak uyuyor uz 😀
nunana İl dışına cikarken besik sigmadi yanimsa uyudu 2 hafta sonra alisti simdi besige koydugum an agliyor bizde hepberaber uyuyoruz 😍😍😍
tucitukurt gizarem ya bu durumun en mantıklısı su yatağa birleşen besiklerden almak hem yanınızda hem değil hem güvenli mis gibi [ https://resimlink.com/yuklendi/cc6f8569ada61cbb381b821d03b24b03/ ](https://)
Yaren-156 Biri 3,5 yaşında biri 8 aylık ortalarında yatıyorum alışırsa alışsınlar evlattan tatlı bişey yok boşverin aman alışmasın aman yatmasın diyen cok bilgilileri anneliğin kitabı kuralı olmaz içinden ne geliyorsa onu yap
Ertugrulnannesiii gizarem bu aralar bizde öyleyiz 2 yaşında gece uyanıyor aramıza alınca uyuyor ama biz rahatsız oluyoruz dağınık yatıyor ve ters bir hareketimiz olacak carpacaz vuracaz vs diye de korkuyoruz çözümü bende bulamadım ama en arka disleri çıkıyor onun huysuzluguna bağlıyorum inşallah gecicidir bizimde.