Merhaba, bebeğim 33.haftasında ancak kilo olarak 28 hafta ile uyumlu 1 kg doğdu doppler akım kaybı nedeniyle, 35 gün küvezde kaldı. Çıktığında 2 kg beslenme oranı 2 saatte 40 ml süt olaraktı tabi eoproteinli, bir süre sonra bu oran 2 saatte 60’a yükseldi ve giderek artar diye düşünüyordum ama 3.ayımızda ciddi bir iştahsızlık baş gösterdi sebepsiz yere ilk ay 1250 gram almıştı 2.ay 650 gram 3.ay 600 gram şu anda 4 aylık ve 24 saatte içtiği süt 500 ml geçemiyor hatta bazı günler 350-400 ml arasında kalıyor devam sütü denedik belki anne sütünü istemiyordur diye ama yok😔 4550 gram olmuş bu ay kilosu keyfi çok yerinde uykusu çok güzel ama ben çok dert ettim doktorda takip edelim kilo alımı var sonuçta dedi sadece sizin bebeklerinizin beslenme oranı nasıldı biberonla alanlar tabi emzirenler bilemez ama yada kilo alımı normalmi bana çok az geliyor çok üzülüyorum