Merhaba hanımlar. Kızım 2 hafta sonra ek gıdaya başlayacak ondan sebebi suluk arayışı içerisindeyim. Normalde Philips aventin alıştırma bardağına bakıyordum daha sonrası mamajoo nun alıştırma bardağına denk geldim onun içinde iyi diyorlar akıtmıyormuş vs. Sizler hangi model hangi markayı önerirsiniz. Hazır kasım indirimleri varken aradan çıksın istiyorum 🤭