Bebegim sürekli ısırmak için saldırıyor 4.5 aylık eline verdiğim her seyi ağzına sokuyor hırslanıyor bizim yüzümüze gözümüze saldırıyor bayadır da var by diş mi yoksa gaz mı cocuga tummy time bile yaptıramıyorum hemen yeri yemeye calısıyor emzirme yastıgını falan yemeye calısıyor sürekki kucak istiyor emzigi deli gibi çekiyor verince de