Mrv_cnl Merhaba Bebek oto koltuğu kullanan deneyimli anne babalar varsa önemli bir sorum olacak kimse var mıdır ?
Mrv_cnl Benim kullandığım oto koltuğunda çocuğum cam hizasının altında kalıyo ve bunun için yükseltici almak istedim. Ancak marka ve modele 4 yıl önceki olduğu için standart bi model alsam olur mu? Yada başka bi yöntem var mıdır?