Oğlumun 1 haftadır burun akıntısı vardı doktora goturdum hafif geniz akıntısı gogsu temız dedi. Ama ıkı gundur kuru öksürük şimdide bakgamlı öksürüğe döndü. Gece 5 defa uyandı. Ihlamur içirdim burnunu temızledım ama devam edıyor. Haftasonu oldugu ıcın gıdemedim doktora en azından su 2 gun baska neler yapabılırım? Basının ucuna soğan böldüm su kaynattım ama baska önerileriniz varmı acaba?