Meraba kızım 1yaşinda kızım daha dünyaya gelmeden ona uyku arkadaşi almıştım ama artık bıraktırmak istiyorum nasıl birakticami bilmiyorum uyuturken ağlama krizine giriyor onu istiyor vermemek için her şeyi yapıyorum ama en son vermek zorunda kalıyorum bebeğin ustune beyaz çarşaf diktim. Kalemle ağız göz yaptım belki istemez diye fayda etmedi hiç bırakmıyor nasıl biraktiricam konusunda bilgi vere bilirseniz çok sevinirim