Ecegerginn Kızlar yasmin kullandım bu ay ve bitti. Bittikten 3 gün sonra yani reglime daha 4 gün varken regl oldum. İlk ay reglin 2. Günü başlamıştım şimdi yine mi aynı günde yoksa hap bittikten 7 gün sonra mı kullanıcam ??