Kızım 7 buçuk aylık 3 gündür beşiğine alıştırmaya çalışıyorum. Normalde salıncakta uyuyordu büyüdüğü için dönüyor ve düşer diye korkuyorum. Alıştı nerdeyse ama geceleri uyanıyor oynamak istiyor fakat uykusu var. Ek gıda da sebze sevmiyoruz corba meyve puresi vs yiyor ama çoğunlukla emiyor. Geceleri neden kalkiyor bilmiyorum arı mama aldim sevmedi aptamil aldim agzina sürmüyor fikir verin Allah aşkına kafayı yiycem artık