Mikaa1922 Kızlar merhaba. Direkt konuya girmek istiyorum. Fazla uzatmadan. Kızım 1 yaşı olucak bu ay. Ben artık sütten kesmek istiyorum. Sürekli memede. Dişleri 8 tane ve sürekli ısırıp yara yapıyor. Küçük oldugu için canımı acıttıgını anlamıyor. Gece uyanmaları beni zorluyor artık . 6 ay sadece anne sütü verdim. 6aydan sonra ek gıdayla destekledim ancak artık gücüm kalmadı. Kesmek istiyorum. Tavsiyeleriniz nedir?
Sarikuzumalp Mikaa1922 Yemesini etkilemiyorsa dayanmalısınız. Eğer ciddi şekilde yemesinin önüne geçiyor ise doktorlar da bırakmayı öneriyor. Ama yeriniz de olsam devam ederdim.
Mikaa1922 Sarikuzumalp evet yemesini engelliyor. Doktor da söyledi sütü azalt diye. Kes demedide azalt dedi süt vermeyi. Yemek zorla yediriyorum. Süt vermeyince yemeyini iyi yiyor acıktıgını için. Yoksa midesini sütle suyla dolduruyor. Sonuç vitaminsiz bir bebek oldu. Şimde ek gıdayla birlikte d vitamini, demir takviyesi veriyorum. Sütüde kesmeyi düşünüyorum.
TubaB Ek gıda beslenmesi nasıl , ben de kesmek istiyorum ama ek gıdayı oturtamadık hala daha erteliyorum sürekli , devam sütü kullanarak mı keseceksiniz
Mikaa1922 TubaB @1oznur sütü çok fazla emdigi için ek gıdayı zayıf yiyor. 6 aydan beri başladım ek gıdaya . Ancak çok çok az yiyor. Sütüm fazla . Hala göğsümü agrıtacak derecede sütüm geliyor sürekli emdigi için. Doktorda azalt süt vermeyi dedi. Kan tahlillerinde yemek yemesi zayıf oldugu için vitaminleri iyi çıkmadı. Bu yüzden birazda artık emmesin istiyorum.
heymom__ Mikaa1922 tamamen kesmek yerine kademeli olarak azaltın ikiniz içinde daha az yıpratıcı olur. Ben 1.5 yaşına kadar emzirdim 1 yaşında da yemek reddi vardı ama 1 yaş çok küçük olduğu için kıyamamıştım kesmeye. Şimdi birde kış geldi ve çok fazla hastalık var anne sütü hastalıklardan korunması için bir mucize. Tabiiki son karar sizin ama tamamen kesmektense kademeli olarak azaltın 1.5 yaşına kadar dayanmaya çalışın 💐