Gündüz 4 kere uyutmaya çalışıyorum. Genelde maksimum 2 saat uyanık kalıyor zaten uykusu geldiğini belli ediyor. Huysuzlanıyor, gözlerini kaşıyor, esniyor. Ama ben bunlara çok fırsat vermeden ya ayağımda sallıyorum ya da yanına uzanıyorum. Emzik tek dostumuz 😍 zaten bu aylarda uyanık kalma süreleri gündüz maksimum 2 saat, bu saati geçirirseniz bi dahaki uykusuna kadar uyumuyor ve çok mız mız oluyorlar. Akşamları da 9-10 arası yatırıyorum sabah 8-9 arası da uyanıyor. Gündüz uykuları da yarım saat 1 saat arası oluyor genelde. Şimdilik böyle bir düzen kurdum tabi her zaman uyamıyorum atak dönemleri malum 🤦🏽♀️ Bakalım önümüzdeki günlerde neler değişecek😊