Meri06_ Kizlar bebegim 4 aylik oldu kafasini kaldirabiliyo tutuyo ama hafiften sola egilme var genelde hep oyle duruyo yasayan varmi ne yapmam lazim duzelirmi fotograf eklerdimde nasil eklendigini bilmiyorum
Prensesin_Annesi_ Meri06_ Doktorlar genelde bir saga bir sola bir düz yatırın diyorlar bir tarafa sürekli yatırmayın diyorlar eşit olması için o yüzden olabilir mi sola cokmu yatırdınız ?
Elfgrn Meri06_ benim de öyleymiş hafta kiziminda öyleydi doktor kontrolünde sordum özellikle gelişiminde herhangi bir sorun yok ara ara bu şekilde yapmasi normal kafası ağır geldiğinden ara ara yapar zamanla normale donecektir dedi ve öyle de oldu
Meri06_ Lolik evet bende ondan suphelendimde onda sabit sekildemi duruyor hic duz tutamiyomu bu diger tarafa ege biliyo duzde tutabiliyo ama kisa sureli