Merhaba kızlar benim kızım prematüre, şu anda kronolojik 6 aylık düzeltilmiş 3 ay 4 günlük . Bu aylarda neler yapması gerekiyor. Normal ve ya prematüre bebek anneleri cevaplarsanız çok sevinirim.
Yaptıkları
Gülmek, göz teması kurmak, agulamak, kafasını dik tutmak, oturmaya meyillenmek, elini ağzına koyup tükürük çıkarmak gibi. 🫶🏼