Uykusuz-annee onu bizde yeni yaşadık 1.5 hafta sürdü yapacağın hiçbir şey yok ben hep kucağımda sallayarak uyutup ana kucağına bıraktım gündüzleri onda da 15/20 dakika da kalktı sadece sakinleştirmeye çalışacaksın ben alıp her akşam dışarı çıkardım içeride sigara içilmeyen kafelere sıcak yerlere bizde atak haftalarını önden yaşıyoruz ama siz Yinede emin olun vucüdün da birşey var mı yok mu? Altı temiz gazı çıkmış kakasını yapmış mı vs vs hepsi okeyse yapacağınız maalesef bir şey yok 3 ay 2 günlük oldu anca anca sakinledi