Kızlar bebeğim 2,5 aylık kundak yapamıyorum asla durmuyor battaniye örtüyordum ama çok hareketli bir bebek geçen gece içine girmiş battaniyenin her yerini sıkıştırmama rağmen bende uyku tulumu aldım lc waikikiden 1,7 tog ama nasıl giydirmem gerekiyor bilemedim üşümesinden de korkuyorum siz nasıl giydiriyorsunuz akıl verin lütfeen 🙏🏽