Hanimlar bebeğime tek basina sütüm yetmiyor, emzirdikten sonra mama takviyesi yapiyorum. Simdilik aptamil yenidogan sivi mama kullandim fakat mamanin isinmasi uzun zaman aliyor. Sizlerin önerdiği iyi mama markalari var mi? Hipp organik mama da iyi diye duydum 🤷♀️