Ozle0 Kızlar merhaba bebeğime evolvia rp2 mama aldım daha iyi diye fakat asla içmedi elimde açılmamış 3 kutu var aptamile devam ediyorum tanesini 200,liradan vermek istiyorum yerine bende aptamil alıcam ilgilenen olur mu