Ayy tam 5 6 hastaneye sorduk bir türlü alerji testi yapan hastane bulamadık gidiyoruz gerisin geri geliyoruz ayy iyice sinirlerim bozuldu eşim bugün en sonunda bir özel hastane bulmus 4500 liraya yapiyorlarmiş bizde özelde yaptırcaz ya tamam şuan hersey pahali biliyorum ama yaptıran yaptırıyor da yaptiramayan ne yapsın Allah herkesin yardımcısı olsun cidden sizler devlete mi gidiyorsunuz özele mi kızlar birde bebeğime varsayım üzerine alerji olmuş dedi doktor mamasını felan deyistirdi rapor çıkarttı mamaya ama bir türlü eczaneden alamıyorum yok başka doktorların da imzası gerekiyo felan biseyler diyormuş bir bilgisi olan varmi