Yzg Kızlar 3 aydır kullandığım bebek arabası ana kucağı ve oturma ünitesi ayrı ayrı mevcut ben jokerden 2200 e aldım tertemiz 10 kez kullanılmadı malum kış ayı 1500 e veriyorum almak isteyen olursa