Dermin Arkadaşlar 7 gundur gözum bu halde asla geçmiyor şişliği bir anda şişti doktor mikrop kapmış dedi krem verdi damla verdi ama hiç bir ilerleme yok önericeğiniz birşeyler varmı pazartesi işe başlayacağım
beyzzsenturkk_ Dermin bende de hamileyken başladı doğuralı 10 ay olacak hala ara ara şişiyor kesin çözümü yok ne damla ne krem işe yaramıyo
beyzzsenturkk_ Dermin bende değilim zaten de 😂 internette göz kuruluğundan diyor aslında e nabızdan neyim var diye baktığımda da göz kuruluğu çıkıyor uykusuzluk stres gözün yorulması vs makyaj gerçi makyaj yapmadığım halde şişiyor ama uykusuzluk çok tetikliyor