Mira-Lamia Merhabalar, Kizim 20 gunluk gece simdi bogulma tehlikesi yasadi,burnundan kustu nefesi gitti morardi,cok korktum doktora goturdum ama icim hic rahat degil.Hic boyle sey yasayan oldu mu?
KeremTalha_4153 Mira-Lamia evet malesef ilk zamanlarda oluyor.. çok emiyor bebek mide kapağı tam gelişmediği için sütün fazlasını geri çıkarırken yani kusarken ağzını açana kadar burnundan geliyor tabi çocuk tıkanuyor nefesi kesiliyor ama endişe etme öne doğru öevir sırtına hafif hafif vur.. bize doktor bu şekilde anlattı 2 aya kadar devam etti sonra kendiliğinden düzeldi.. kormayın sakın olmaya çalışın
Eslem_Somuncu Mira-Lamia oho oo hemde surekli hergun boguluyor neredeyse. Bugun mesela baktik boguluyor burnundan su fiskirdi migdesinim suyu burnundan cikti yakti hep icini yavrumun. Dogsugundan beri belki 50 kere olmustur refludem dolayi oluyor
Mira-Lamia Simaymirayannesi tamamdir.Cok korktum elim ayagim bir birine dolasti nefesi geri gelene kadar
Mira-Lamia KeremTalha_4153 Insallah atlatiriz bu donemlerini.O kadar korktumki bogulacak diye hic nefes alamadi,ilk kez yasadim.
Deletedmom0035 Geçmiş olsun canım biz tedbir amaçlı nöbetleşe bakıyoruz bebek 2 aylik olana kadar hep birimiz uyanik kalıyor yaninda yardim alacagin birileri varsa böyle yapin canim benim oglumda böyle kusuyordu simdi 4 aylik düzeldi artik eger reflusu yoksa bide premature dogmadiysa 2 aya toplar kendini.
4646asaf46 Mira-Lamia reflu maffeddi bizi ya artık 6 aylık olduk sürekli kıyafet değiştiriyoruz onluksuz duramıyoruz ilk zamanlar ağzından burnumdan gelirdi yavrumun eşim bana kızardı çok yediriyon diye