Oldum olası kilolu bebekleri sevmem kilo takıntım da yok ama Özellikle bebeğinin kilosunun iyi olduğunu bilen ve kendini tatmin etmek için burada da paylaşan anneler yapıyor bunu hep aynı modeller
(Masallah kilosu çok iyi aaa bnmki zayıf ) yazılması onların ruhunu oksuyor
Nasıl bi ruh haliyse