Babymom1017 aynısıydık 1 aylıktık herkes pusetinde bebeğiyle gezerdi bziimki pusette zırıl zırıl. Puseti hiç ama hiç sevmedi hiç oturmadı. Arabada kucağımda gidiyoruz . Otomobilide sevmiyordu. Otomobilde meme verin, emsin öyle geçirin. Algıları tam anlamıyla açıldığında etrafın farkına vardığında otomobili seviyolar, bizim öyle oldu. Bebek arabasıda eh işte yarım saat bazen izin veriyor. Ne hayallerle araştırıp iyi bir şey almıştım bir de ☺️ pusetim sadece 3-4 bin tlydi. O rahat olsun diye en iyisi olsun demiştim. Ama işte çocuk tamamen kendi seçiyor. Ama arabayı sever inanıyorum bu aralar akşam yolculukları yapın özellikle ışıklar baya ilgi çekiyor. Tam zamanı çünkü artık çevrenin farkına varıyor. Kanguru konusunda ben de sevmez falan demiştim ama bir kere uyumuştu rahat olmuştu ama bir de bana sorun 🤦🏻♀️ kanguru kısmında çok rahat kangurular var ama o kadar para vermeye değer mi bilmem