Sym44 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var 5 kilo zayıf görünüyor çevremdeki bebeklere göre sütümün yaraması için napmalıyım sütüm de biraz sulu geliyor
Elfidam [bilinmeyen] Sym44 benimde sutumun kalitesi pek iyi sayilmaz. Kuruyemise yuklendim Ama bebisimin yuzu ve gogusunde kucuk kirmizi sivilcecikler cikmaya basladi. O yuzden azalttim sizde abartmadan yiyin
Sym44 Akin teşekkür ediyorum çok sağolun suan mutlu oldum rabbim çocuklarımızın sağlıklı büyümelerini nasip etsin inşallah
DenizKizi Bunlar hep kilolu bebekleri olan annelerin açtığı postlar yüzünden. Anneleri strese sokuyorlar. Kilo ile alakalı paylaşımlar yapilmamali. En azından kac kilo olduğu yapilmamali kilosu iyi yada kilosu biraz geride falan denilse. Kıyaslama yapılıyo hep ister istemez. Bebeginiz cok normal bir bebek dogum kilosunun 2 katıysa 5. Ayinda normal kabul ediliyo. Yani. 3 kilo doğmuş bir bebek 5 aylıkken 6 kilo ise normal sınırda oluyo kafanızı yormayın bebeginiz saglikli mutluysa sizde mutlu olun❤❤
deletedmom4842 Sym44 Sütün yaramaması diye bir şey olduğunu düşünmüyorum sadece güzel beslenip kalitesini arttırabilirsiniz ayrıca 2 aylık bebeğin kilo ortalamasına bakın bebeğiniz ona uyuyorsa tamamdır zaten zayıf olsun sağlıklı olsun önemli olan bu.
DenizKizi Ülkemizde 2 aylık erkek bebeğin kilosu 3 kilo 600 gramla (3600 gram), 6 kilo 600 gram (6600 gram) arasında değişmektedir. 2 aylık erkek bebeğin boyunun en fazla 63 cm, en az ise 53 cm olması beklenir. Ülkemizin genetik yapısına göre 2 aylık kız bebek için değerler daha düşüktür. 2 aylık kız bebeğin kilosunun en az 3 kilo 500 gram, en fazla ise 6 kilo 400 gram olması beklenir. 2 aylık kız bebeğin boyu ise en az 52, en fazla 62 cm olmalıdır. Siteden alıntı