-sozdemir demetusss civilin sadece ortada satılan beyaz zıbınlarını ve organic cotton koleksiyonunu beğendim. Onun dışında kesinlikle e bebek hello baby, etiketini bile yumuşacık yapıyorlar kesmesen bile hiç rahatsız etmiyor
starwomen demetusss Ben ikisini de sevmiyorum. Ebebeğin sadece zıbınlarını ve leke çıkarıcısını seviyorum. Diğer kıyafetlerini çoğunlukla lcw, koton alıyorum.
ahmthasan2erkekcocuk Ebebek kalite açısından çok iyi bir mağaza ama şunu göz önünde bulundurun civilin ürünlerinde nedense leke kalmıyor hangi deterjanla yıkarsan yıka leke tutmuyor eğer ek gıda veriyorsanız bu süre zarfında civilden alın
Yarim_Kilo_Kiyma demetusss Ürüne göre değişiyor bence. E bebeğin zıbınları çok kötü hemen ağzı burnu dağıldı. Civilden aldığım zıbınları taş gibi şuanda 2.oğluma giydiriyorum. Ona keza kazaklaruda öyle. Ama e bebeğin de başka kaliteli ürünleri var. Mesela sobeenni ürünlerini almıştum hala taş gibi
Nkocak demetusss ikiside kaliteli bence tek sorun civilin pijamaları özellikle beli lastikli olanların hem beli dar oluyo sıkı diyelim hemde bedenine göre kalıbıda küçük artık almak istemiyorum ama daha iyi bir marka henüz keşfedemedik
kartalannesi İkisi de bence yerine göre bazen civil de de güzel kıyafet oluyor aldım kaliteli kumaşına sen bak al e bebek de güzel ama fiyat olarak bakılınca iki ay anca giyiliyor çok beğenirsen alıyorum ordan da