selaaksu Ağrı kesici şurup vermek istemiyorum daha 2 ay 18 günlük paraseyamol ağrı kesici kullanmam önerildi kendime kullanan oldumu dahas önce faydasını girenler ya da başka önerisi olanlar varsa yazabilir mi
Deletedmom_268 selaaksu bende vermeyi düşünmüyordum yarım saat boyunca ağladı kuzum hiçbir şekilde sakinlesmedi mecburen verdim verdikten sonra rahatladı uyuyakaldı
Sarpsmomm selaaksu aşıdan sonra bebeğim uyumuştu uyanınca nolur nolmaz diye 1 çay kaşığı calpol vermiştim ebemizde ver demişti verem aşısı ağırmış sanırım
momysskaan Biz aşı olalı bu gün 3. Gün maalesef ateş oluyor verem aşısı ağır biraz ben bir çay kaşığı verdim calpol bebeğimde ateşte olmadı rahat bi uyku uyudu kolaylıkla atlattık
Gunesnil_23 Benim bebeğim de 2 ay 17 günlük bizde huzursuzluk yaptı onda da dışarı çıkardım sakinleşti bide sürekli kucagimdaydi ağrısı olunca alıyordum sakinlesiyordu
selimhankerem selaaksu hemşire gelenden önce içir dedi ama vermeyecem ilk oğlumda kimse böyle bişey dememişti ateşi huysyzlupu yoksa aşıdan sonra neden önceden vereyim ki
Sjksksk selaaksu inanın huysuzluk falan eden aşı değil 3 yerinden vuruluyor . Ve rahat sadece hafif ateşlenme vs olabilir bunun içinde aşıdan önce değil asi olup geldikten sonra calpon verin 4 saat ara ile 2 gün