ikranurbayt Kemer kullanıyorum %100 çözüm diyemem alırken calisan beyefendi söylemişti zaten %100 çözüm değil ama bebeği rahatlatır. Ha çatır çatır gaz çıkarmıyor ama gözlemlediğim kadarıyla bebeğim biraz rahat etti sanki
diilek ikranurbayt teşekkür ederim bizim de gaz sorunumuz var damlalar işe yaramadı. Son çare patik ve kemer geldi aklıma sizlere danışmak istedim.
diilek Byn-khvee-06 sap simplex kullandım bizde hiç işe yaramadı birde Dr ye danışın diğerini kullanayım 🌸
dlankle Forumda gezinirken gözüme çarptı Ben de 1 adet hiç kullanılmamış patikten Var isteyen olursa dolap üzerinden satıyorum kızlar �kizlerim var benim 2 tane almıştım bir tanesini kullandık sattığımı hiç kullanmadık