Kızım 6 ay 20 günlük 6ay aşısı icin goturdum sağlık ocağına bacağından yaoti birde agizdan damla şeklinde olan aşısı var ama şuan elimizde yok gelince ariycaz dediler gecen gidip sordum hala gelmedi dedi kziim nerdeyse 7 aylik olacak ama hala o aşısı yok ayni durumu yaşayan var mı