7 bucuk aylik olduk emekliyo odalari geziyo simdi yavas yavas oturmaya calisiyo
Sesinin yanki yaptığını anlayinca bol bol ses cikariyo 😅
Saklambac oynuyoruz surekli cok hosuna gidiyo
Ek gidadabiste 7 8 kasik sonra istemiyo zorlamiyorum bende
6 disimiz cikti 2 tanede yolda sanirimm beyazlamis yanlardan 🤔