Dün v15 aldım ama sanırım pişman oldum hem aparat eksik hemde tetik olayı sürekli basarak çalıştırma bozulmaz mı o tuş diye düşünmeye başladım . Kullanıp memnun kalan ya da sorun yaşayan var mı kutuyu daha açmadığım için v12 ile değiştirebilirim gidip media marketten aldım