Cagla005 Hanımlar bebeğim tam 3 buçuk aylıkken geceleri saat başı kalkmaya başladı 4 aylık olmasına daha 1 hafta var fakat normalde geceleri emmek için 1 kere uyanana bebeğim neredeyse saat başı uyanır oldu. Tam 4. Aya girmeden yaşadığımız için uyku gerilemesi mi onu da bilmiyorum gündüzleri eskiye göre daha çok uykusu geliyor benzer durumu yaşayan var mı acaba
EgemenAtam Cagla005 6 ay olmak uzereyiz hala ayni bizim de o zamanlar baslamisti.Tavsiye edebilecegim tek sey her uyandiginda meme vermeyin o aliskanlik maalesef kalici oluyor
Larenannesii Cagla005 benim kızım da aynı böyle 3 ayımızı doldurduk sabahları uyanık olurdu gece uyurdu şimdi tersi olmaya başladı sabah uyuyor gece 8-9 gibi uyanıyor 11-12 gibi uyuyor sonra 2buçuk gibi kalkıyor 4 gibi uyuyor uyutmaya çalışıyorum ağlıyor falan bilmiyorum bende aç değil gazı yok ama böyle galiba uyku gerilemesi 🥲
Meri06_ Valla benimkide 4 aylik olmasina bir hafta kala gece yatiyo sabah uyaniyodu 4 aylik oldu geceleri mirildaniyo 2 3 saate bi agliyo gibi tam uyanmiyoda seninkide ya acikiyo buyudugu icin tam doymuyo olabilir gaz sancisi abir atak donemine giriyo hali ile uyku duzeni bozulmus olabilir iyice takip et kuzenimin 9 aylik obebegi var benden soylemesi daha zor gunlerin geliyo duzelcek sanma diyo guluyo bana 😄😄😄😄 napalim cocuk sahibi olmak istiyorsak her zorluga katlancaz 😄😊😊
Cagla005 Meri06_ sürekli memede aç olması imkansız şükür gazını da sorunsuz hallediyo ama anlamıyorum ilk doğduğu günden beri sakin uysal bi bebekti kendi kendine uyku düzeni kurmuştu bir de şöyle bişey var önceden gündüz çok uyumazdı gece sadece 1 kez emmeye kalkardı şimdi gündüzleri hep uykusu var
starwomen Cagla005 35 gün atak süresi ama bizim bir süre kalıcı oldu. 7. Aydan sonra düzeldi tabi her bebekte kalıcı olmuyor o şans bize vurdu.
EgemenAtam starwomen Ayni bizde de maalesef.6 ay olacaz hala saat basi meme icin uyaniyor vermeyince cok agliyor.Umarim biraz azalir uyanmalari alt disleri de cikti ama hala devam
Merilar Cagla005 bizimki de şuan aynı durumda. 3 buçuk aylık ve dediğiniz herşeyi yaşıyoruz. Allah kolaylık versin bize 🙏
EgemenAtam Cagla005 Cok haklisin ben de kiyamadim tek istegi meme yani ondan nasil mahrum edeyim yine dusundum ama uyku kalitesi diye bir sey kalmadi bebegimin kendimi gectim zaten😂
starwomen Cagla005 Maalesef bende öyleydim. Bir de tek başınaydım o kadar zor bir dönemdi ki o günleri hatırlamak bile istemiyorum ama şimdi bakınca ne günlerdi diyip tebessüm ediyor insan
starwomen EgemenAtam çok zor oluyor ya. 3.5 ay uykuya, dinlenmeye hasret kalmıştım resmen dengem şaşmıştı
Busniltos Ah benim yavrum da 4ay 22 gunluk tam 20 gubdur geceleri çığlık çığlığa ağlıyor. Gunduz uykuları yarım saat… Ne yapacagımı sasırdım gunduzlerı de asırı huysuzlanıyor
eje Üç ay bir haftalığız, 9 Ağustos doğumluyuz, Birkaç gündür git git de gece uykuları bölünmeye ve çok daha uzun süre emmeye başladı. 12.hafta atağı mı ?