4,5 aylık kızım her ay hasta oluyor bu 3. Oldu nerde hata yapıyorum bilmiyorum kendimi artık suçlu hissediyorum bakamıyorsun denilen lafları duymaya başladım üşüyüp üşümemesini hep kontrol ederim yani haklılar diyorum kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Nasıl bağışıklık sistemini güçlendirebilirim. Gerçekten çok üzülüyorum