Zlhaanne Çok kötüydü yine deprem yine uyaniktim bugünde ölmedik artık her sallantıda ölüm korkusu var dışarda nobetteyix yine 😭
543368 Zlhaanne çok geçmiş olsun bende Gaziantep’teyim burası çok kötü sallandı sizin orayı düşünemiyorum Allah’ım yaşatmasın birdaha
Minikkuzum1999 Zlhaanne Kilis’te bile bayağ hissedildi sizi düşünemiyorum Allah yardımcımız olsun inşallah tekrar olmaz
Mykbhs 543368 AA bende antepliyim ben uyku arasında hissettim emin olamadim bekledim sersemlikle devam ederse bebeğimi alır kaçarım diye
Zlhaanne MelindaMelisa çok şükür yok ama bu apartmanlar kaç oldu darbe yiyor kendi evimiz yıkıldı kiradayiz buraya güvenemiyorum artık konteynera geçmek istiyorum