Bız 5 aylıkken olduk gribi ve uyumamıştı sureklı kucagımda dik bı sekılde uyuttum ve besledim bende antibiyotik kullandım 3 gunluk fakat onun yanında gunde bır cay kasıgı ıhlamur verdım bebegıme balgamı kolay atsın diye basucumuza uyurken de gunduz de hep karanfilli sogan ve limon koydum atlattık ben faydasını gordum bu soyledıklerımn ama gecmeyen bı burun tıkanıklığı malesef bakı kaldı onu nasıl atlatıcam bilmiyorum